Home > Newsy > T-Mobile przedstawia nową odsłonę kampanii „Bez nonsensów”

T-Mobile przedstawia nową odsłonę kampanii „Bez nonsensów”

Operator telefonii komórkowej T-Mobile w ostatnich latach wielokrotnie podkreślał, jak ogromne znaczenie dla nich ma jakość sieci i świadczonych usług. Najnowsza odsłona kampanii wizerunkowej operatora przypomina o roli, którą szczególnie w obecnej sytuacji, odgrywa sprawnie funkcjonujący Internet.

Kampania reklamowa oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”. Tłem najnowszej historii stała się aktualna sytuacja związana ze stanem epidemicznym i ograniczeniami w kontaktach międzyludzkich, wymuszonych przez pandemię Koronawirusa.

W najnowszym spocie widzimy młodą mamę, która dzwoni do swojego męża, niemogącego towarzyszyć jej w szpitalu, aby pokazać mu ich nowonarodzone dziecko. Niestety, wideorozmowa z każdą chwilą staje się coraz bardziej utrudniona z powodu słabego zasięgu sieci. Mężczyzna pędzi więc do szpitala. Mija po drodze wiele osób, które wykonują swoje obowiązki – prowadzą telekonferencje, spędzają czas wolny w parku, korzystając z Internetu. Kiedy nasz bohater dobiega już pod budynek szpitala, próbuje dodzwonić się do żony, ale bezskutecznie.

T-Mobile oferuje swoim klientom najlepszą jakość usług według rankingów przeprowadzonych przez SpeedTest.pl (pierwsze miejsce w niezależnych testach konsumenckich w obu kategoriach Internetu mobilnego: ogólnej (3G/LTE) oraz LTE).Właśnie z powodu wzrostu zapotrzebowania na usługi telekomunikacyjne w ciągu ostatniego roku operator zwiększył wydajność ponad 2500 stacji bazowych.